Reklamácie a vrátenie tovaru

Nesplnil tovar, ktorý ste si objednali, Vaše očakávanie? Nevadí!
Tovar môžete vrátiť do 14 dní od jeho prevzatia bez udania dôvodu.

V prípade vrátenia tovaru Vám zašleme peniaze najneskôr do 14 dní na bankový účet. Stačí, ak si vypíšete formulár na vrátenie a výmenu tovaru, ktorý sa nachádza v potvrdzovacom e-maily alebo v obchodných podmienkach. Tovar, prosím, zabaľte a pošlite poštou, prípadne ho prineste spolu s vyplneným formulárom na jedno z odberných miest. Ak ste nám na základe možnosti odstúpenia od zmluvy v lehote 14 dní vrátili výrobok opotrebovaný, poškodený alebo inak znehodnotený, prípadne úplne nefunkčný, sme oprávnení od vás požadovať úhradu nákladov na uvedenie výrobku do pôvodného stavu, ktoré vám obratom vyfakturujeme a budeme ich požadovať uhradiť.

Budeme od Vás potrebovať:

  1. Nepoškodený a nepoužívaný tovar v pôvodnom obale
  2. Kópiu faktúry/dokladu o zaplatení
  3. Vypísané tlačivo na odstúpenie od zmluvy
  4. Číslo účtu v tvare IBAN, na ktorý máme v prípade vrátenia zaslať peniaze. Alebo informáciu, za čo chcete tovar vymeniť.

Ak nám balík posielate poštou, pošlite ho na adresu:

MUTTON s.r.o
Kpt. Nálepku 12
03101 Liptovský Mikuláš

Ako telefonický kontakt pre kuriéra uveďte: 0918417487

Dôležité: Tovar posielajte ako poistený balík. Tovar zaslaný na dobierku od prepravcu nepreberáme. Vráti sa Vám späť.

Reklamácie

Záručná doba na tovar je 24 mesiacov od jeho zakúpenia. Reklamáciu je nutné uplatniť bezodkladne, to znamená ihneď po prejavení sa poškodenia materiálu, alebo výrobnej chyby. Bližšie informácie nájdete v našich obchodných podmienkach.

Reklamovaný tovar očistite, aby spĺňal zásady všeobecnej hygieny (musí byť čistý, suchý, bez zápachu). Pripravte si jeho príslušenstvo, doklad o kúpe, prípadne záručný list.

Vašu reklamáciu prijmeme:

Osobne na adrese:
MUTTON s.r.o., Kpt. Nálepku 12, 03101 Liptovský Mikuláš pri reklamácii predložte tovar, doklad o kúpe a záručný list, ak bol súčasťou výrobku

​Poštou:
na adrese: MUTTON s.r.o., Kpt. Nálepku 12, 03101 Liptovský Mikuláš spolu s originálom alebo kópiou dokladu o kúpe (faktúra) s vyplneným a vytlačeným reklamačným formulárom, kde popíšete chyby výrobku